به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در گنبدکاووس ، کنفرانس “بازاریابی جدید” با حضور هگتا ، مدیر هتل هما و چند استاد بازاریابی و بازرگانی در هتل همای تهران برگزار شد. در این کنفرانس ، 75 مقاله در مورد “بازاریابی جدید” به کمیته داوران رویداد و دبیرخانه کنفرانس ارسال شد که 40 مقاله تأیید و 17 …
سایت مرجع :
40 مقاله در همایش بازاریابی نوین» پذیرفته شد/ تأثیر کووید ـ 19 بر جهانیشدن و بازاریابی جهانی
40 مقاله در همایش «بازاریابی نوین» پذیرفته شد/ تأثیر کووید ـ 19 بر جهانیشدن و بازاریابی جهانی
مقاله ,بازاریابی ,کنفرانس ,، ,همایش ,کووید ,40 مقاله ,مقاله در ,تأثیر کووید ,کووید ـ ,19 بر ,بازاریابی نوین» پذیرفته ,همایش بازاریابی نوین»
درباره این سایت